Colorful Makeup - Maquillaje Colorido

1:43:00 PM




Hiya!!
How are you dolls doing? You know what? I have a new look for you, yay, woot woot!!  I have been trying to do as many makeup looks as possible, and here I have another one just for you. woohoo!
Today I wanted to do something very colorful and glittery, and I have to admit I love this look, it makes me wanna go party all night, lol!!! ^_^
Anyway, I hope you girls like it, because I did it thinking of you my lovely friends.
Lots and lots and lots of magic and love!!!


 Holis!!
Como están preciosas? Saben qué? Hoy les he traido un nuevo look!!! siiiii  yupi!  He estado tratando de hacer tantos looks de maquillaje como me sean posibles y aqui les he traido uno más con muchisimo cariño.
Hoy quería hacer algo super colorido y brilloso, y tengo que admitir que este maquillaje me ha encantado! cuando terminé de hacerlo queria irme de fiesta! jejeje
Espero de corazón que les guste y que se atrevan a hacerlo porque lo hice pensando en ustedes mis pequeñas maquilladoras!! ^_^
Las dejo por ahora, se me cuidan y se me portan mal   ...Que así se la pasa mejor!! jeje  
Besitos.






English tutorial





Tutorial en Español






Pics - Fotitos







Contact Lenses / Lentillas de Contacto:

GEo tri Color series in Purple ($24 + shipping and handling)


You Might Also Like

6 comments

  1. Wowwwwwwwwwwwwwwwww, love it!!! Will try toi do something like this!!! (if I can).

    I have a new blog, If u wanna see it: http://sombreandolamirada.blogspot.com/

    Kisses!!

    ReplyDelete
  2. este maquillaje esta precioso, como todo lo que haces...¡¡eres la mejor!!!!

    ReplyDelete
  3. joha!!
    este maquillaje esta espectacular como todo lo que haces!!! eres la mejor!!!!

    ReplyDelete
  4. Muy brillante y colorido, y interesante como todos tus looks)
    Me ha gustado mucho, gracias por el video)
    Un saludo.

    ReplyDelete
  5. Great post. I really like your blog.^^

    my blog♥mfashionfreak

    Please follow me if you're not already so I could make a GIVEAWAY. I'd love to get more followers! I'll follow you back.

    ReplyDelete

I love to read new comments...
♥ Thanks for sharing what is on your mind with me!

Me encanta leer nuevos comentarios...
♥Gracias por compartirlos conmigo!

Popular Posts